Friday, May 13, 2011

SELAMAT HARI GURU

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia.

Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan 'Selamat Hari Guru' kepada guru-guru SMK Tun Mutahir. Harapan saya semoga cikgu-cikgu bergembira. Saya doakan cikgu-cikgu sentiasa sihat agar kita dapat berbakti kepada masyarakat dan negara. Justeru itu, saya juga mengambil kesempatan kepada cikgu-cikgu atas kesediaan bekerjasama dengan saya untuk membuat transformasi dan penambahbaikan berterusan di sekolah ini. Lantaran itu, beberapa kejayaan telah dicapai terutamanya dalam bidang TMK (ICT). Akhirnya, sekali saya mengucapkan terima kasih atas usaha gigih cikgu-cikgu tanpa jemu. Semoga jasa baik cikgu dapat balasan yang setimpal.

SELAMAT HARI GURU

GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA

Ikhlas dari

HAJI ZOLKAPLY BIN YUNUS
Pengetua Cemerlang
SMK Tun Mutahir
13.05.2011